עכשיו אתה יכול לקבל בנות ליווי עצמאי צ’אנדיגאר בפרופיל גבוה

| | 0 Comments

שלום חבר’ה, שמי טינה ורמה ואני אחת מבנות הליווי העצמאיות הטובות ביותר בצ’אנדיגאר. אני אתן לך את שירות הליווי הטוב בעולם שלא תשכח כל חייך ואני משכיל מספיק ויכול לדבר אנגלית שוטפת. יש לי פסולת דקה, עיניים בלונדיניות, שיער שחור, ציצים צמודים גדולים וירכיים סקסיות. הדמות שלי תדהים אותך אם תתגבר עליי. כאן, אני נותן לך סוגים רבים של שירותים כגון: נשיקה, מוצץ, מזיון, תנוחת 69 וכן הלאה. התנוחות והמהלכים שלי הם יוצאי דופן שאתה יכול לחשוב רק בחלומך.

כתוב עכשיו, אני עובד עם שירות הליווי של צ’אנדיגאר. כאן אני יכול להגשים את כל החלום שלי לגבי מיניות בחופש מוחלט. סוכנות זו תיתן לך את כל החופש לתת שירות לרצונך בשביעות רצון מלאה ללקוחות שלך כי אם בחורה מגיעה למקצוע מהסוג הזה אז היא הייתה צריכה לתת את כל הזכויות לתת את השירות המיני הגדול ביותר ללקוח. המניע שלנו הוא לספק ללקוחות כל שירות שהם רוצים מאיתנו. כל הבנות שלנו מוכנות מאוד לעשות איתך סקס ולהעניק לך הנאה מהסוג שאתה תמיד רוצה לעשות.

מכיוון שאני עובד בשירות הליווי העצמאי של צ’אנדיגאר, כאן יש לי הרבה חברים שעובדים איתי באותו מקצוע. כולם מדהימים מאוד בשירותיהם כמוני. סוכנות זו מספקת סוגים שונים של בנות מתחומים שונים כגון: יש לנו דיילת אוויר, אשת בית בפרופיל גבוה, בנות קולג’ ואם אתה רוצה נערות ליווי לנסיעת עסקים אז אנחנו מוכנים לבדר אותך. הבנות האלה משכילות מאוד, גזרה סקסית וחמה, עיניים מתחדשות, ציצים גדולים וירכיים סקסיות. ליווי עצמאי בצ’אנדיגאר יגרמו לך להרגיש שירות מלכותי כפי שוודאי ראית רק בסרט, אבל אתה יכול להרגיש שעשוע בחיים האמיתיים שלך, כי בנות השיחה הגבוהות האלה הולכות לגרום לך לתאווה.

חבר’ה, אל תחשבו שאני מבטיח הבטחות מזויפות וכל מה שסיפרתי קודם במאמר שלי, אני מוודא שמה שאמרתי לכם הוא אמיתי לחלוטין. אנחנו אף פעם לא דורשים מהלקוח שלנו יותר מדי כסף, אנחנו רק רוצים להרוויח קצת כבוד. השירות ניתן על ידי נערות הליווי שלנו שיהיה מלא תשוקה ופרוע יותר. אם תעסיק את בנות השיחה שלנו אז אל תחשבי שלא תשמחי, אל תדאגי שתקבלי סיפוק מלא במיוחד. נשות הליווי שלנו לא יתנו לך להרגיש שאם אתה בא ראשון לעשות סקס בחוץ אז הם יגרמו לך להרגיש שאתה בא איתם מדי יום. אני דואג לך שפעם אחת אם תיקח את השירותים שלנו אתה תתלהב ממין ושוב ושוב אתה רוצה רק את הבנות מהסוכנות שלנו.

מדים שגורמים להם להיראות כמו שוטרים ונוהגים באופנועי משטרה מדומים. ובכן, הנה כמה אפשרויות:


הם עשויים להיות שוטרים, אם העיר תוכל לחסוך מזמנם;
הם עשויים להיות קציני שלום שאוספים מעט כסף נוסף ביום החופש שלהם; אוֹ
הם עשויים להיות כבאים מחוץ לתפקיד שמרוויחים כסף נוסף.

מצד שני, רוכבי אופנועים אלו עשויים להיות מלווי הלוויה במשרה מלאה, ולא קציני שלום כלל. עוזרי שירות הלוויה מקצועיים כאלה מציגים בדרך כלל חמלה, מיומנות וידע ממדרגה ראשונה על מה שנדרש כדי לשמור על מסע הלוויה יחד ולנוע בבטחה בתנועה הצפופה של מטרופולין. הם גם האנשים שמחלקים את מדבקות ההלוויה למכוניות שהורשו להיות בתהלוכה לאחר טקס ההלוויה.

נקודה אחת שיש לקחת בחשבון היא, אם גב מדבקת הלוויה מכיל מילים שגויות באיות גרועות או שגויות בעליל בתיאור החוק החל במדינה, זה עשוי להיות אינדיקציה טובה גם לאיכות אנשי הליווי שהם שוכרים. (חוסר תשומת לב רשלנית לפרטים.) אולי סיבה מספקת עבור אלה שבתהלוכה לא להשתמש בשירותיו של בית המתים המסוים, כאשר מתעורר צורך במשפחותיהם שלהם.

מלווי הלוויה מוסמכים

למרבה המזל, חלק משירותי ליווי הלוויה, כגון ליווי הלוויה של גולדן גייט באזור מפרץ סן פרנסיסקו, מבטיחים שהמלווים המאומנים שלהם יהיו מוסמכים ואדיבים, ויתנהגו בצורה מכובדת. עם זאת, נראה שלאחוז מצער של מלווי הלוויה אחרים יש שבב על הכתפיים, וזה יכול להופיע בהתנהגות לא מקצועית. האנשים האלה הם נהגים גסים וזעומים, מקללים ומטרידים שהם חלק ממסע הלוויה, ונהגים רגילים מפחידים שסוטים בדרכם.

בתקופה שבה בני משפחה וחברים אבלים על אובדן של אדם אהוב, האנשים האחרונים שהם צריכים לפגוש בדרך לבית הקברות הם נושרים בעלי פה, לכאורה, מאקדמיה לשוטרים. אנשים כאלה מתענגים על ההזדמנות שלהם להזמין אנשים אחרים, ויתכן מאוד שנכשלו במיון הפסיכולוגי הנדרש לאקדמיה מלכתחילה.